13 Aralık 2011 Salı

Çok Yönlü Blogger Ödülleri ~ MiM



Bu mim neredeyse blog listemin tamamını dolaştı. Ama LaFea(m) hariç kimse beni ödüle layık görmedi. Ama bu demek değildir ki ben bu mimi takip etmedim. Mimin en sevdiğim tarafı kişilerin kendi haklarında yedi bilinmeyen gerçek yazmaları oldu. Mimin bazı kuralları da var. Bunlar:

  • Mimi size gönderen kişi veya kişilere teşekkür edip blog linklerini paylaşmak.
  • Kendiniz hakkında bilinmeyen 7 gerçek yazmak.
  • Ve beğendiğiniz 10 kişiye ödül vermek. Böylelikle mimi onlara postalamak.
O zaman önce bana ödülü şu satırlarla hemde sekizinci sırada layık gören LaFea'ma teşekkür ederim. ♥ :D

8. WordPressten, bloggera geçince üzerindeki rehaveti attığını gördüğüm, her türlü zorluğun üstesinden gelebilecek kadar güçlü, kendi kendini övmeye bayılan Miss. Nefertiti :) 

Sırada kendiniz hakkında bilinmeyen 7 gerçek eklemek var. Aslında çok fazla da düşünmeme gerek kalmadı. Yaklaşık 15 dakikalık düşünmekle kendim hakkında en az 50 bilinmeyen topladım :D 

1- Benim ünlü bir ablam var. Ablam diyorsam öz yani kızkardeşim. http://darkangelhome.proboards.comhttp://darkangelhome.wordpress.com ve http://uzakdogupostasi.blogspot.com adreslerinde eserler yaratan kişi benim ablam olur. Aramızda kimi rivayetlere göre 5 kimi rivayetlere göre 4 yaş vardır. Ve çoğunlukla ilk tanıştığımız insanların %93,86 lık kısmı benim 'abla' olduğumu sanıyor. :( 

2- Kariyerimin bir döneminde ünlü bir altın fabrikasının üretim bölümünde çalıştım. Değil kendime yedi neslime yetecek kadar altın gördüm. Tüm imal aşamalarını; külçeden vitrine geliş anına kadar olan tüm aşamalarını bizzat gördüm. İmalatına katkıda bulundum. Elmaslar, zümrütler, pırlantalar gördüm. Velhasıl diyeceğim bu da benim zenginliğim oldu ;)

3- LaFea benim internet üzerinden tanışıp ilk defa yüz yüze tanışmaya karar verdiğim insan. Sanırım hayatımda aldığım en doğru kararlardan biriydi. Allah utandırmasın, Allah yollarımızı ayırmasın inşallah.

4- Uğurlu sayım 8, sevdiğim renk mavi, boyum 1.50, kilom 48, gözüm kahverengi, çalışmıyorum, yemek seçmiyorum, güzel yemek yapıyorum özellikle pilavım şahanedir :D ~ Baktım ki yazmak istediklerim 7 maddeye sığmayacak bende tek maddeye yazdım :)

5- Arkadaşlarım, ailem, ilk tanıştıklarım genelde benim bir 'AYAKLI KÜTÜPHANE' olduğumu düşünüyor. Okuduğum, duyduğum ve bildiğim bir konu hakkında, gerekli veya gereksiz olsun herşey bir şekilde aklımda kalıyor. Ve gerektiğinde de kullanmaktan çekinmiyorum :D Bu yüzden LaFea 'Gereksiz Bilgiler Ansiklopedisi' diyor bana :)

6- Kendime iltifat etmeye bayılıyorum ♥ Cidden kendimi övmeye, başarılarımı insanların gözüne gözüne sokmayı seviyorum. Görmezden gelinmeye dayanamam. İnsanların benim başarılarımı, iyiliklerimi ve yardımlarımı 'bilmelerini' değil 'TAKDİR' etmelerini istiyorum. 

7- Son olarak da cesaretli biriyim. Kimseden çekinmem. Ama bu benim 2 yıl önce hayatımın kazığını yedikten sonra edindiğim bir özellik. Gittiğim bir yerde istediğim gibi konuşurum, gülerim, yerim, kahkaha atarım yani kısacası değer verdiklerim dışında kimsenin görüşlerine, düşüncelerine, hakkımdaki fikirlerine değer vermem. Kısacası onlar benim için kocaman bir 'HİÇ' 

Dayanamadım bir madde daha ekleyeceğim;

8- Doğruluğunu bilemiyorum ama benimle tanışan insanlar daha sonradan  bana dışarıdan soğuk bir insan olarak göründüğümü söylüyorlar. Bir kaç kişiden duydum bunu :S Halbuki içimde rengarenk havai fişek gibi insanımdır. Nasıl oluyor anlamdım gitti :D Bir de blogdaşlarıma sorayım; gerçekten öyle miyim?

Ehh kendi hakkımızda dedikodumuzu da yaptığımıza göre gelelim ödülleri dağıtmaya. Yalnız şu dikkatimi çekti. Herkes aynı kişilere göndermiş ödülleri yav :) Kendi aramızda eğleniyormuşuz gibi olmuş :D Gerçi benim blog listem sınırlı olduğundan yine blog arkadaşlarıma gidecek ama olsun :D

(1) İlk ödülü beni 8.sırada ödüle layık gören dostum LaFea'ma gitsin. Biliyorum ben onun gönlünün birincisiyim :))))))  Sonsuz sadakatle sevdiği Gong Yoo bile bu ödülü almasına yeter ♥ Gerçi bu mimi bana o göndermişti. Mimi gönderene geri gönderilmez kuralı olmadığına göre :D Bu ödülde hatır alma gönül çalma yada adam kayırma ödülü :D

(2) İkinci ödülü Türkiye'min orta göbeğine Ankara'ya gönderiyorum. Mavi canım uzaklardan bizi öylesine sevdi kendisini öyle sevdirdi ki; mavi renk mavi'ye, Ankara mavi'ye, kar mavi'ye çıkar oldu bizim için :)))

(3) Üçüncü ödülü uzaklara taaa Japonya'ya gönderiyorum. Adres tabii ki Serrose Yolun Neresindeyim? Yol nereye yolcu nerede bilmiyorum ama ben Serrose'nin yolculuğunu okurken adeta onunla yaşıyorum. Üzüntüsü ve sevincini uzaklardan yüreğime taşıyan, sanki bir akrabamı bir dostumu merak eder gibi, tayfun olduğunda, deprem olduğunda merak ettiğim, iyi midir diye düşündüğüm değer verdiğim biri o. 

(4) Dördüncü ödül yukarıda hakkımda 7 bilinmeyenin  birinci maddesine gidiyor. Hayal dünyasının zenginliğine konuk olduk, bir de bilinmeyenlerini okuyalım :D Dilediğin yerde yayınla ablacım :D 

(5) O da uzaklarda yaşıyor. Ama onun yaşadığı yer bizim hayallerimizde yaşıyor :D asya notları' na gidiyor ödül. Güney Kore'ye gelin ettiğimiz, iyi niyetli, alçak gönüllü ve paylaşımcı bir arkadaşımız. Tüm köstek olanlara inat orada Kore'de sevdiği insanla beraber iyi bir hayat sürmeye çalışıyor. Merak etme haklıyı da haksızı da biliyoruz ;)

(6) Sıradaki ödül arwen arkadaşıma gidiyor. O da ilk tanıştığımız da uzaklardaydı ama şimdi İstanbul'da. İyi ki tanıdım dediğim ender insanlardan. Ayrıca o da bir Gong sever ♥ Yüreği güzel, kendi güzel dilerim ki kaderi de güzel olur :)

(7) Biliyorum ona birçok kişi ödül gönderdi ama Kaktüs Çiçeği'ne bu ödülü vermezsem utanırım kendimden. So Ji Sub yazıları şahane şukela hatta ansiklopedik bir yazı bence. Tüm fanlara örnek olacak bir hatun kendileri. Ayrıca  en kısa zamanda kahve falı bakmasını istiyorum bana :D

(8) İzmir'in kızları hep güzel olur derler bilirdim ama bu kadar vefakar olduklarını bilmezdim. Tarih84 İzmir'in bağrından kopup gelen, dertlere yoldaş, oppalara hayaldaş, MEB düşman olan şahane bir insan. Yazılarını okurken kendinizi fuar alanlarından İzmir meydanlarına dolaşırken bulup, ilk köşede Jung Woo Sung ile karşılaşabilirsiniz :)))

(9) Yediği, içtiği, gezdiği ve gördüğü herşeyi bir masal gibi anlatan, okudukça daha daha daha dedirten özlem pansiyon'un eğlenceli yazılarına bir göz atın derim. Özellikle Güney Kore macerası okunmaya değer :)

(10) Uzun zamandır ortalarda görünmemesi unutulduğu anlamına gelmez. Seviyoruz, özlüyoruz ve en kısa zamanda aramıza dönmesini istiyoruz. Özlendin Chibinin Virajlı Harfleri

17 yorum:

  1. yine çok yerinde tespitlerde bulunmuş benim canım:) ben de mimlendim ama bir süre beklemek istedim, enteresan bir mimdi kimseye geri dönüşü eksik de etmek istemezdim. hatta o kadar enteresan ki duyduğuma göre(hala link elime geçmedi)bir blogger beni unnisi ilan edip bir de ödüllemiş:) nasıl mutlu oldum. al gülüm ver gülüme dönmüş mim diyarında bir nefes oldun şeker.

    MEB düşman kısmına koptum:) Jung Woo Sung denince akan kanım donar, kimseyi tanımam. Bu aralar kara sevdam iyice şahlandı ahhh

    YanıtlaSil
  2. 'Kendi aramızda eğleniyoruz' Miss. Nefertiti ha ha ha :)Ya ben dizi-film mimlerini severim kimse paslamaz. Böyle mimlerde köşeden gelir :) Gerçi dediğim gibi fazla nezaket ve de iyi niyet. Kimseyi kırmama çabası ama işte o zamanda mim dönmüyor ve eğlencesi kalmıyor.

    Asya Notları ile ilgili dediklerine katılıyorum kimin doğal kimin sahte olduğu anlaşılıyor. Kızın sükuneti bazılarını delirtiyor ama onları izlemek de çok zevkli :)

    YanıtlaSil
  3. AMİN ! diyeyim önce bi kocaman ;)
    teşekkür ederim minik kuşum
    siz de benim "iyi ki"'lerimsiniz biliyosun zaten
    bloga uğramaya vaktimin olmadığı şu zamanlarda ne güzel yakmışsın sen beni öyle :D

    YanıtlaSil
  4. aranıza katılmış olmak, ödüllerin en büyüğü efenim:)
    teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  5. Cok tesekkur ederim mutlu etti beni soylediklerin :)
    yazmaya calisacagim bakalim neler cikacak :)

    YanıtlaSil
  6. senin soğuk olduğunu düşünenin aklına tüküreyim ben =D Bu alemde dışardan soğuk duran bir kişi var. O da La Fea'm =D
    Şu çok bilmişliklerin iyi ki var. Yoksa her sorumuza cevap verecek kimsemiz olmazdı :D
    Şu var ki ben kendinden bahseden ya da öyleyimdir,böyleyimdir diye kendini metheden insanlardan nefret ederken seni ilginç bir şekilde seviyorum =D bu sefer insanlar senin yüzünden bana adam ayırıyosun diyor =D Onlarda bana batan her laf senden gelince hiç umrumda olmuyor. =P
    Teşekkür ederim beni unutmadığın için.

    YanıtlaSil
  7. @tarih84
    Ama haklıyım ama dimi :D Mim hep aynı kişiler arasında dolaşınca hakkında bilinmeyen öğrenilecek kişi sayısı da azalıyor :D Hep orjinal olmak istemiştim zaten.Ayrıca yazmazsam çatlardım :D

    Jung Woo Sung deyince aklıma hemen sen geliyorsun zaten :)

    YanıtlaSil
  8. @La Fea
    Tarih canıma da dedim haklıyım :) Senin dediğinde doğru ama işte ne biliim. ödüllere bakınca kendimi yetim gibi hissettim :D

    Asya Notları hakkında yazdıklarım anlatmak istediklerimin çok azı. Onun ağırbaşlı tavırları kalite farkını ortaya çıkarıyor bence ;)

    YanıtlaSil
  9. @arwen
    Sen zaten bizim biriciğimizsin ♥ plan yaparken arwen de gelsin diyoruz, hiç unutmuyoruz, kendimizden ayırmıyoruz ♥ İyi ki varsın 'büyük' insan. (burada büyük boy anlamında euheuhe) şaka bir yana yüreği kocaman insan iyiki tanımışız seni ♥

    YanıtlaSil
  10. @özlem
    Özlemcim aramıza katılmayı resmileştirmenin bir merasimi vardır. O da bizimle ramen yemek euheuheuheuhe Şaka bir yana müsait bir zamanda seninle bir araya gelip çılgın dedikodular yapmak isteriz ;)

    YanıtlaSil
  11. @serrose
    Ben sadece gerçekleri dile getirdim canım :) Ben geç cevap verdim, sen çoktan yazmışsın bile. Çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  12. @mavi
    Sanırım bunu söyleyenler kıskanç insanlar :D Cidden eskiden böyle değildim ben. Sonradan oldum böyle mikrop :D Ama benim burun büyüklülüğüm çok sevimli, çok şeker ve karşımdakini ezmekten çok bilgilendiren bir büyüklenme. Yoksa kesinlikle art niyetli değil.

    Ayrıca 'ayrıcalıklı' olduğumu bilmek çok hoşuma gitti. Unutulmadığını sevildiğini sakın 'unutma' ♥

    YanıtlaSil
  13. Evet bir süredir Nefimle konuşuyoruz, Özlemle tanışalım diye bunu da bir kez daha buradan dile getirelim :)

    La Fea

    YanıtlaSil
  14. Neüüü seni abla, dark'ı kardeş mi sanıyorlar? sizin genler bayaa sağlam galiba ya da dark'ı küçükken angel vampir yapmış ki hep genç kalsın :D
    -dışarıdan nasıl soğuk görünüyorsun onu da anlamış değilim, en kötü hissettiğin bir dönemde buluşmaya gelmiştin ama yine de inadına gülücükler saçıyordun ;)
    -Blogger N'leri daha esnek bir mim'di, kendimiz kategori de ekleyebiliyorduk ne güzel! 10 blogger az geldi cidden, herkes zorlandı hazırlarken ;)
    -mixpod eklentisi benim köhne laptopu kastırır normalde ama x-japan iyi geldi gece gece ;)
    - amanın benden kahve falı mı istiyorsun? hiç seni kırar mıyım? bir de buluşmalara düzenli gelebilsem tam olacak! :D :D :D iki kere üstüste bakacağım o zaman sana ;)
    ve son olarak o güzel ellerinizden ödülümü de bir hışımla hopbidik kapıveriyorum :D :D :D çok kere alınması önemli değil, önemli olan farklı düşüncede ve yapıda olan insanlardan da almış olmak, hepsinin önemi ayrı benim için o yüzden ;) :D :D çommal çommal çommal komao :D oxoxo

    YanıtlaSil
  15. ayaklı kütüphane lakabı çok uygunmuş sana canım, gerçekten öylesin ama :) soğuksun diyenleri de anlamadım ha, bence tam tersi içindekiler açıkça söyleyebilen , içi dışı bir insanlardan birisin.. neyse kendimizi başkalarına anlatmak zorunda değiliz ya, kim ne derse desin..

    hayatının kazığı olayını da şimdi okudum, sen anlattıktan sonra da çok etkilenmiştim zaten, annemlere falan anlatmıştım yok artık bu kadarı da olmaz diye. neyse herkes bir gün hak ettiğini alacak sen merak etme..

    YanıtlaSil
  16. @MakinoSev
    Dimi yaaa bu haksızlık bence de :D Blogger N'leri mimini kaçırdım ama bu mimin en eğlencelisi bilinmeyen yönlerin yazılması oldu :D
    Neyse içim rahatladı birz :D Ayrıca kahve sözünü aldım aleyhine delil olarak kullanacağım :D oxoxox

    YanıtlaSil
  17. @masalevi
    Herkes olduğu gibi sevilsin, belli kalıplara girmek zorunda kalmasın isterim hep :) Neyseki arkadaş ortamımız öyle. Herkes olduğu gibi, içinden geldiği gibi davranabiliyor ^^

    Anlattığım kadar var değil mi? Anlatamadıklarım yaşadıklarım bende kalsın. Güzel mevlam değil öteki dünyada bu dünyada göstersin yaptıklarının bedelini inşallah.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...