26 Aralık 2011 Pazartesi

Cana Can Katanlar ♥

Hafta sonu sevgili dostlarım LaFea ve Arwen ile buluşup küçük bir doğum günü kutlaması yapmaya karar verdik. Buluşmamızı diğer blogger arkadaşlara da bildirdik ama yoğunluk, verilmiş sözler vs. bir araya gelemedik. Ama dediğim gibi biz zaten buluşacaktık, diğer arkadaşların duyup da 'bize de söyleseydiniz keşke' diyeceklerini düşünerek onları da davet ettik.

Aslında biraz utanç verici birşey. Diğer taraftan bakınca da öyle değil. LaFea ve Arwen'in amaçları hem buluşmak hem de bana doğum günü hediyelerimi vermekti. Diğer arkadaşları davet ederken de kendimi kötü hissettim açıkçası. İnsanları mecburiyete sokmak gibiydi. 

Neyse canım dostlarım bana güzel bir gün yaşattılar, beni hiç kırmadılar ne dediysem yaptılar ♥ Bana birbirinden şahane, inanılmaz değerli güzel hediyeler aldılar. Çok çok çok teşekkür ederim canlarım ♥  Yedik, içtik, eğlendik, paylaştık. Çok şahane bir gündü ama en çok dostluğun tadı damağımda kaldı. Doyamadım resmen. İstedim ki zaman dursun biz birbirimize doyana, kanana kadar hiç akmasın.

Arkadaş demek dost demek dürüstlük demek benim kitabımda. O yüzden LaFea ile dostluğumuz hep dürüstlüğe dayalı oldu. Doğum günü hediyemi taaaa Ağustos ayında seçtim ve istedim. Bize göre hediye alınırken karşı tarafın istediği yada ihtiyacı olan birşeyi almak daha önemli. Bu yüzden LaFea ve Arwen in aldığı hediyeler daha çok benim istediğim şeyler oldu. 


Arwen'imin hediyesi. Kitap bir seri diğer kitapları arşivimde vardı. Bu kitabı alma fırsatım olmamıştı. Canım benim ricamı kırmadı ve Julia Quinn'in Sonsuz Sevgilerimle kitabını bana aldı. Çok çok çok teşekkürler canım.


Bu Kore kolyesi LaFea'mdan ♥ Bayıldım ve hemen boynuma taktım =)


Bu da Kore kupam :D Buna da bayıldım. Üzerinde ne mi yazıyor...


=)))


Bu Kore bayrağı temalı tişörtüm =) Şahane... ☻


=)) ♥

Halbuki ben sadece tişört istemiştim =)) Kupa ve kolye LaFea'nın duble süprizi oldu bana ♥


***

Yemek için Gelik Restoranta gittik. Döner menü lezizdi. Yalnız mantarlı pilav diye yedirdikleri resmen bezelyeli baharatlı pilavdı. Ayrıca içine koydukları dereotu tadını çok kötü yapmıştı bence.


Tatlılarımızı City Brasserie'de yedik. Ben ve Arwen sufle yerken LaFea browni ve çay içti. Doğrusunu söylemek gerekirse mekana ve sunuma bayıldık. Ayrıca diğer masalardan gördüğümüz yemeklerde gayet şahane görünüyordu. Bir daha gittiğimizde yemeklerimizi City Brasserie da yemeye karar verdik.


Sufle şahaneydi. İçindeki çikolata sos tam kıvamındaydı. 


Diğer bir açıdan =)


LaFea'nın brownisi.  Leziizzz... =)

***


Her yıl yaptığım gibi bizim tanışmamıza, şahane bir dostluğu paylaşmamıza, bir arada bulunmamıza aracı olan insana teşekkürlerimi sunuyorum. Gün gelir sevgi biter aşk gider. Ama sana olan minnettarlığım, dostlarım yanımda oldukça benimle yaşayacak. Her yıl doğum günümü senin doğum günün gibi kutluyorum. İyi ki varsın Gong Yoo. 



Gitmeden önce son bir satır daha yazayım. Teşekkürler ve sevgi ifadeleri çok hoş çok güzel. Ama en değerlisi ne biliyor musunuz? Sevilmek ve değer verilmek. LaFea ve Arwen ikinizi de çok çok seviyorum. Siz de beni hep sevin emi. Hiç unutmayın, hiç kızmayın hem ama hep yüreğinizde saklayın beni. Tıpkı benim yaptığım gibi.

11 yorum:

  1. Gözlerim doldu:(( ama bugün sevinme kutlama günüydü dimi:) bir sonraki doğum günlerinde hep sizlerle olabilmeyi diliyorum, kocamann öpüyorum canım.

    NOT: hediyeler şahane!

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle mekanı benim seçtiğimi ve sizi neredeyse zorlar içeri soktuğumu belirmeyi unutmuşsun ha ha ha :) Ayrıca seni o eğlence merkezine sokmadığım içinde pişmanlık duymuyorum :) Arwen İstanbula geldiği ve dahası kendime benzettiğim için onu bu saat konusunda bu yüzden çok mutluyum niha ha haha. Seninle geçen bir günün kötü olması olasılığı yok zaten. Yine çok eğlendik. Çitlembiğim sen iyiki varsın. İyi ki tanışmışız ne diyoruz Gong YOO bahane arkadaşlık şahane :) Öpüyorum gamzeli yanaklarından...

    YanıtlaSil
  3. Doğum günün kutlu olsun, dostlarınla birlikte nice yıllara inşallah^o^

    Hediyelerin çok şahane. Jullia Quinn kitaplarının seri olduğunu bilmiyordum. "Yüreğe Söz Geçmiyor"u okumuştum ben. Şİmdi de Şahane bir Kadının Günlüğü var okumamı bekleyen. Bu iki kitap seri mi ve seriyse hangi kitapla başlıyor? :) Sanırım YSG'daki kardeşlerin hikayesi anlatılıyor sırayla.. Ben olsam öyle yapardım en azından :P

    Lafea'nın browni'si çok iştah açıcı görünyor yalnız, afiyet olsun:))

    YanıtlaSil
  4. @tarih84
    İnşallah canım. Seni de İstanbul'a alırsak varya yaşadık!! Elini veren kolunu kaptırıyor bize :D Bende hediyelerime bayıldım =)

    YanıtlaSil
  5. @La Fea
    Tamam tamam mekanı sen seçtin ve bizi zorla içeri soktun :D Ama elbet beni oraya sokmadığın için pişmanlık duyacaksın. Ahhh keşke diyeceksin :D İyi ki Gong var ve iyi ki biz onun aracılığıyla dost olmayı seçtik. Bende seni öpüyorum. Sımsıkı sarılıyorum canımın içi ♥

    YanıtlaSil
  6. @mydestiny
    Teşekkür ederim canım. İnşallah bir ömür boyu =)

    Kitaplar seri canım.Dur sana yazayım hemen. Bridgerton ailesinin hikayesi seri. Ve senin de dediğin gibi yazar kardeşlerin tüm hikayelerini yazmış. Türkiyede çıkanlar şunlar. Yalnız yayınevi kitapları sırayla çıkarmadı. 2.3. ve 4. kitaptan sonra ilk kitap ağustosta çıktı :S Ben sana kitap listesini vereyim.

    Bu arada Şahane Bir Kadının Gizli Günlüğü seriye dahil değil istediğin gibi okuyabilirsin ;)

    Bridgerton Ailesinin Seri Sıralaması:
    1-En Çok Beni Sev
    2-Yüreğe Söz Geçmiyor
    3-Son Söz Aşkın
    4-Rüyalar Gerçek Olsa
    5-Sonsuz Sevgilerimle

    Daha çıkmamış 3 kitap var. Francesca, Gregory ve Hyacinth Bridgerton'un kitapları daha yayınlanmadı.

    Umarım yardımcı olabilmişimdir. Kitaplar konusunda bana istediğini sorabilirsin ;)

    YanıtlaSil
  7. Aa yayınevi amma da saçmalamış madem basıyorsun sırayla bas bari O.o

    Teşekkür ederim. Şimdi serinin diğer kitaplarını bulup okumak lazım, böyle listeleyince merak ettim:))

    Yalnız önce Judith'in okumadığım bir kitabı kaldı onu okumalıyım. İçinde Aşk Saklı sanırım adı:) Okumuşsundur sen kesin =)

    YanıtlaSil
  8. @mydestiny
    Evet ama neyse sonradan akıllandılar da diğer kitapları seri sırasına göre basıyorlar.

    Ben çok beğeniyorum bu seriyi. Arşivime aldım. Tavsiye ederim. Hem eğlendirici hem de romantik bir seri.

    Judith'in okumadığım kitabı yok :D Yani ülkemizde basılmış olanlardan. Hepsi de kitaplığımda mevcut.

    Ve evet kitabı da okudum. Çıkar çıkmaz almıştım :D

    http://nefertitihome.blogspot.com/2010/04/dirsegini-cimenlere-yaslayarak.html

    YanıtlaSil
  9. Benim de okumadığım tek kitap İçinde Aşk Saklı. Elimdeki kitap bitince tekrar romantik kitaplarıma dönmeyi planlıyorum. Son zamanlarda hep dram tarzı roman okudum, feci sıkıldım :))

    YanıtlaSil
  10. minik kuşum biz sana teşekkür ederiz bizimle olduğun için asıl
    iyi ki gong var iyi ki tanışmamıza vesile oldu iyi ki burdayım da buluşup görüşüyoruz iyi ki varsınız :)
    tekrar doğum günün kutlu olsun tatlım her yeni yaşını beraber kutlamayı nasip etsin Rabbim

    sufleyi görünce nası canım çekti yine çok iyiydi yea dondurmada öyle :P

    seni seviyorum minik profum benim hep sevcem ;)

    YanıtlaSil
  11. @arwen
    Gong bize ne çok 'İYİ Kİ' kazandırdı. Benim tüm zenginliğim kazandığım insanlar oldu. Nice nice uzun seneler 'Altın Kızlar' olana dek beraber kutlarız inşallah canım.

    Bir dahaki buluşmada orası şart oldu artık :D Mutlaka yani =)

    Ben de çok çok seviyorum ♥♥♥♥♥♥

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...