16 Aralık 2011 Cuma

Coca-Cola Kırmızı Kasa Kulaklığım ♪♫♪♫

Coca-Cola'nın ne zaman başlattığını hatırlamadığım ama Aralık sonunda biteceğini bildiğim, bir kapak şifre kampanyası vardı. İçtiğiniz Coca-Cola'ların kapak altı şifrelerini https://www.coca-colakirmizikasa.com/ adresine üye olarak kaydediyorsunuz. Belli bir puana ulaşınca da verilen hediyeleri alma hakkınız oluyor. 

Ailem ve ben Coca-Cola fazla tüketmiyoruz. Ama bu hediyelerden mahrum olacağım anlamına gelmez tabi. Amcalar, yengeler, ablam ve arkadaşlar bana şifreler topladılar. Bende Yaklaşık 50 puan kadar topladım. Almak istediklerimin puanları çok yüksekti. Ben de bu yüzden puanımın yettiği Coca-Cola kırmızısı kulak içi kulaklığı seçtim. (45 Puan)

Hediyemi geçen hafta seçmiştim. Ve kargom bugün elime ulaştı. Gerçekten çok şık ve güzel. Hemen takıp denedim. Ses kalitesi çok harika. Çok beğendim ben :) 




8 yorum:

  1. oğğğ süppermiş:) güle güle dinle:) zaten firmalar insanı çekmek için yapıyorlar, ben de 1 ay içinde 70 şişe su kapağaı şifresi girmiştim hatta daha fazla bile olabilir sonuç koca bir hiç. o kapaklar için annemin ne kadar tanıdığı varsa haber salmıştık. tatlım sen yine şanslısın inşallah daha şanslı günlerin yakındır:)

    YanıtlaSil
  2. @tarih84
    Aminn canım ☻ Biz ailecek kola içmeyiz ama dediğim gibi sağdan soldan gelen şifrelerle güzel bir kulaklığım oldu. Ama dediğin gibi şans işi :)

    YanıtlaSil
  3. tuh ben kacirdim , gunde 5-10 litre kola icerek coco colayi zengin eden ben en yuksek puani alirdim heralde heh
    korede boyle bi uygulama yok -_-;

    YanıtlaSil
  4. Rengi çok güzelmiş ya, güle güle kullan:))

    YanıtlaSil
  5. Kırmızı olsun 3 kuruş fazla olsun :) Ya sen bana dediydin dediydin :P Ama ben üşendim sonra bir baktım hiç güzel bir şey kalmamış. İyi günlerde kullan çitlembiğim :) Kulağında mutluluğun, huzurun tınıları kalsın :)

    YanıtlaSil
  6. @oxoxo.kr
    Türkiye'de olsan eminim çok güzel hediyeleri alırdın. Kore'de de kupon uygulaması varmış diye duydum. Doğru mu?

    YanıtlaSil
  7. @mydestiny
    Teşekkür ederim canım. Rengine bayıldım bende ^^

    YanıtlaSil
  8. @Joey Potter
    Yaaa ben sana dediydim :D Keşke toplasaydın çok güzel hediyeler vardı. Müzik dinlemeyi ruhumu beslemeyi sevdiğimi biliyorsun. Teşekkür ederim canım ^^

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...