1 Aralık 2011 Perşembe

Sosisli Makarna & Kimono Servislik

Geçenlerde Uyduruk Prenses' in blogunda görmüştüm bu iki hoş detayı. Blogumda sizlerle de paylaşmak istedim. Daha bir çok güzel ve değişik paylaşımlar yapıyor Uyduruk Prenses. Blogunu ziyaret etmeden geçmeyin derim ;)

İlk olarak aşağıdaki sosisli makarna. Gözüme çok orjinal ve değişik geldi. Ayrıca ne yalan söyleyeyim çok da leziz görünüyor. En kısa zamanda denemek istiyorum. :)




Diğeri de aşağıdaki kimono şeklinde peçete katlama çeşidi. Uzakdoğuya az biraz ilgisi olan herkesin ilgisini çekecek birşey. Denemek lazım.


6 yorum:

  1. Sosisli makarna ilginçmiş. Deneyeceğim bir ara :)

    YanıtlaSil
  2. kimono usulü peçete olayını mutlaka deneyeceğim süpper! yalnız o makarnalar pek çılgın enteresanmış:)

    YanıtlaSil
  3. @Joey Potter

    Benim geldiğim bir gün yaparsan daha makbule geçer euehuheuhe :)

    YanıtlaSil
  4. @tarih84
    Ben ikisine de bayıldım. Fırsatım olursa mutlaka denemek istiyorum :) Makarnalar favorim ♥

    YanıtlaSil
  5. makarnaya bayıldım yarın deniyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Makarna gerçekten güzelmiş:) Peçete katma şekillerini ararken buraya geldim, bir taşta iki kuş vurmuş oldum:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...