25 Nisan 2012 Çarşamba

Neler Yaptım, Yapıyorum...

Son zamanlarda bloga yazı yazmamı engelleyen yapay bir bariyer var sanki. Ne zaman yeni yazı taslağına başlasam silip kapatıyorum. Yazmakta içinden gelmeli insanın. Bir şeyler yapma bir şeyler paylaşma isteği olmalı. Eee peki bloga yazmıyorsam neler yapıyorum. İki tane kore dizisi izleyip bitirdim. Bir tanesinin de onuncu bölümündeyim. 

İlk önce "Sungkyunkwan Scandal" dizisini izleyip bitirdim. Sanırım Mart ayının ortalarında izlemiştim. Canım arkadaşım LaFea'nın indirip bana getirdiği dizilerden birisiydi. Genellikle eğlenceli ve komik, ara ara drama bağlayan, inişli çıkışlı güzel bir diziydi. Beğendim kısacası, ayrıca tavsiye de ederim ;)



Sonra bir ara verdikten daha doğrusu dizisizlikten kıvrandıktan sonra nihayet Scent of a Woman dizisinin de etkisiyle "Wild Romance" dizisini izlemeye başladım. Dürüst olmam gerekirse Greatest Love dizisinden sonra izlediğin en eğlenceli diziydi. Özellikle izlediğim en orjinal diyaloglara sahip Menajer Kim ve Dong Ah çifti için bile izlenebilir :D Ama dizi genel olarak da çok güzel. Seyircinin ilgisini sürekli üst düzeyde tutan bir akışı var. Tek bir konu üzerinden ilerlememesi ve zamana yayılması, komedi ve dram öğelerinin güzel harmanlanmasıyla gayet şahane bir dizi ortaya çıkmış. Şiddetle tavsiye ederim. Mutlaka izleyin ;)



Şu sıralar yine LaFea'nın bana getirdiği A Love to Kill dizisini izlemeye çabalıyorum. Tamam çok ama çok dramatik bir dizi olduğunu sağır sultan bile duydu ama çok beğenmedim ben ya. Tamam dizideki ninninin melodisi çok hoş ve dile dolanıyor, ama ne bileyim sarmadı bir türlü. Dizideki ikinci kıza çok accayip sinir oldum. Onun olduğu sahneleri ileri sarıyorum. Konuşması bile salakça pfff Şu anda 10. bölümdeyim devam edip etmeme konusunda kararsızım. Yarım bırakma işini hiç beceremem. Sanırım bir ara izleyip bitireceğim.



Kitap okuma isteğimde yazma isteğim gibi, okumak istediğim çok kitap var. Ama insanın kafasında bir dünya düşünce olunca kelimeler akmıyor. Elimde okumakta olduğum yani diğer bir değişle sürünen kitap Judith Ivory'nin 'Çirkin' romanı. 46. sayfada kalmışım. Ne zaman devam ederim bilemiyorum :(

Bunlar haricinde hayat aynen devam ediyor. Son zamanlarda canım accayip ramen yemek istiyor. Gaya Restaurant'ın kore yemeklerini sevenler ve denemek isteyenler için cumartesi günleri menü uygulaması başlamış. 10-20 TL arasında değişen fiyatlar varmış. Gidip denemeyi çok istiyorum.

Bu da öyle karışık bir yazı oldu işte. Son zamanlarda ben böyleyim. Umarım sizler iyisinizdir :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...