13 Mayıs 2012 Pazar

Made by Mydestiny ;)

Blogumu açtığımdan beri benim için banner yapan şahane bir insan var =) Mydestiny beni hiçbir zaman kırmayıp şahane ötesi güzel bannerlar yaparak beni çok mutlu etti. 

Geçen hafta mydestiny'den benim için bir banner yapmasını istemiştim. Ama bu sefer sadece Gong olmasın araya birkaç resim daha koyar mısın? ricasında bulunmuştum. Saolsun yine ellerinden şahane bir banner çıktı. Yeni bannerımda Gong, ramen ve kitap var ♥☻ Eee daha ne isterim =) Tekrar ve tekrar çok teşekkür ederim canım ;)

Yeni bannerım ♥



Eski bannerım =)


6 yorum:

  1. Ellerine sağlık mydestiny ;) süper bir çalışma olmuş bu (:

    Hani bana hani bana deme eylemlerim devam edecek ahahah :D

    Bol Gong Yoo'lu nica bannerlara bu arada nefertiti :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her zaman en yerinde ve en güzelini yapıyor :) Nice nice uzun seneler Gong Yoo'lu bannerlar kullanırız inşallah (^_^)

      Sil
  2. mydestiny ulusal banner maker falan herhalde yahu hehe Her yerde onun elinden çıkma bannerlar :D İyi de yapıyor laf aramızda :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet mydestiny arkadaşımız öncelikle pamuk şeker kıvamında yüreğiyle sonra da yaptığı şahane bannerlar ile bilinir ;) Laf aramızda yaptığı bannerlara bayılıyorum ben hehe

      Sil
  3. Yine yazı yazmışsın, utandım ama :D *alyanaklımydestiny* Bu defa tam seni yansıtan bi' banner oldu sanırım :)

    @YoonJoo Seni unutmadım, yapacağım :)

    @güzzi :D Teşekkür ettim^o^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Utanmana hiç gerek yok bence :) Bu yazılar da benim sana teşekkürüm oluyor. Sağda solda yazsam da yetersiz kalıyor gibi hissediyorum :) Dediğin gibi bu sefer tam oldu. Hele ramen kısmına bayıldımmm!! :))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...