14 Ağustos 2013 Çarşamba

Yokluğun hiç bir kelimeye denk gelmiyor...

Yokluğun hiç bir kelimeye denk gelmiyor. Özlüyorum, çok çok özlüyorum. Candan öte seviyorum.


Aslında bir blog yazısı yazmak istemiyordum. Daha bir üzücü daha bir hassas oluyor sanki. Beni tanıyanlar, dostlarım, merak edenler varmış. Merak etmeyin haberlerinizi alıyorum.

Bugün tam 20 gün oldu bebeğimi canımı kaybedeli. Onsuz geçen 20 gün bana sanki aylar gibi geldi, geliyor. Hala odada yatağında yatıyor sanıyorum, gözlerim kulaklarım onu arıyor. Annem canımın içi gözümün nuru biricik bebeğim olmadan çok zor geliyor herşey. Yaptığım, yaşadığım herşey bir külfet gibi sanki.

En zoru da bayram oldu. Henüz çok çok yeniyken bayramlaşmak için annemin kabrine gitmek çok zordu, çok çok üzücüydü. Artık hiçbir bayramın tadı, anlamı yok. Zamanla alışılacak, acımız hafifleyecek ama henüz çok yeni çok taze herşey.

Uzun bir süre blog yazabileceğimi sanmıyorum. Aklımı dağıtmak, kendimi meşgul etmek için bir işe başladım. Henüz üç gün oldu. Zaman ne gösterir bilinmez. Uzun zamandır çalışmadığım için çok zor geliyor şimdi herşey. İş değilde ne bileyim zor işte. Temelli değilde uzun bir ara verdiğim sayın siz. Görüşmek dileğiyle. 


Allah'a emanet olun. 
Sevgiler.

9 yorum:

  1. Başınız sağolsun tekrardan Sevdacım... Allah rahmet eylesin. Ne söylesem ne yazsam o acıyı hafifletmez biliyorum ama dostlarından yakınlarından destek almanın günleri bu günler. Allah size sabır versin.

    YanıtlaSil
  2. Çok üzüldüm. Başınız sağolsun.. Allah'ım sabrınızı verir inşallah..

    YanıtlaSil
  3. Canım benim başın sağolsun.. gerçekten çok üzüldüm..Rabbim annene rahmet sizlere sabır versin inşallah..

    YanıtlaSil
  4. Başınız sağ olsun.. Ben de babamı geçen sene kaybettim ve hiçbir şey yokken, öyle birden..
    Unutmak imkansız.. Yine de zaman her şeyin ilacı..

    YanıtlaSil
  5. Başınız sağ olsun;Nasıl bir acı olduğunu on beş yıldır biliyorum...Söylenecek hiç bir söz teselli olamaz onuda biliyorum ama; Allah sabır versin

    YanıtlaSil
  6. Başınız sağ olsun...
    Kelimelerin tükendiği hiçbir şeyin teselli edemeyeceği bir şey bu.
    Mekanı cennet olsun inşaallah.

    YanıtlaSil
  7. Çok çok üzüldüm...Başın sağolsun...Çok zor bir şey biliyorum Allah sizlere dayanma kuvveti versin, anneciğinin mekanını cennet etsin. Onlar oradan bizleri gözlüyor, gözetiyor hiç merak etme...

    YanıtlaSil
  8. Yeni gördüm bunu. Canım Allah herkese sizin gibi evlatler nasip etsin. Çok konuştuk üzerine başka bir şey söylemek istemiyorum. Annen de, Allah da sizden razıdır. Eminim ben.

    YanıtlaSil
  9. telefonunu istedim ama sonra da ısrar etmedim.zora sokmak istemedim.
    belki vermek istemezsin diye düşündüm.
    haberi almıştım yoksa.
    herkes yeteri kadar konuşmuş denileceği demiştir eminim ama ben neden senin acını bu kadar yakından hissediyorum bu yazıyı okurken zaten haberi aldığım halde neden tüylerim diken diken oldu gene bilmiyorum.
    onun gittiğine değil de en çok onsuz ne yapacağımıza üzülerek bencillik mi yapıyoruz yoksa bizimkisi çaresizlik zavallılık mı inan bilmiyorum.
    hakikaten şu raddede senin için sabır kuvveti diliyorum.
    bugünler ancak sabırla atlatılır olsa gerek!

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...