18 Ocak 2013 Cuma

Şu gamzeli kız...

Uzun, epey uzun bir süre sonra bir blog yazısıyla işte tekrar buradayım. Aslında bu yazıyı çok daha önce yazmak istiyordum ama bir türlü elim gitmedi. Yakın dostlar, arkadaşlar biliyorlar kasım ayından beri geçekten çok zor zamanlar geçirdi ailemiz. Annemin beyin tümörünün nüksetmesi, doktorların ameliyata karar vermesi, ameliyat sonrası menenjit, menenjit tedavisi sonrası beyin ödemi derken hastanede tam tamına 52 gün geçirdik. 

Zor ama gerçekten çok zor bir dönemdi. Hayatınız, can parçanız pamuk ipliğine bağlıyken kapısına gideceğiniz yalvarıp el açacağınız tek yer yüce rabbimin huzuru oluyor. Allah'ın izniyle biz bu zor günleri kolay olmasa da atlattık diyebilirim. Annem bu rahatsızlıkları sonrası eskisi gibi değil. Belki bir daha hiç olmayacak ama bizi tanıyor, konuşuyor, tepki gösteriyor. Bizim için bu bile dünya üzerindeki her şeyden çok değerli. Rabbim bu günleri bize unutturacak dert vermesin inşallah.

Bu zor günlerimde mesajlarıyla, telefonlarıyla,söyledikleriyle yanımda olan canım arkadaşlarıma çok çok teşekkür ederim. Desteğinizin benim için anlamı çok ama çok büyük. Gerçek dostluk ve arkadaşlık her zaman baki kalır dilerim.

Tabii hastanede olduğumuz dönemde hem doğum günümü hem de yeni yılı orada yaşadım. Değişik bir deneyim oldu benim için. Dostlarım doğum günümü kutlayıp tebrik ederken hem mutluyum hem de bir yanım buruk. Ama mutluluk daha ağır bastı sanırım. Hediyeler değil mevzu bahis olan. O mutluluk hissi, yüreğimi şenlendiren hafifleten duygular çok güzeldi. 

Öncelikle canım arkadaşım LaFea'ya büyük teşekkürü borç bilirim. Telefon konuşmalarımız saatleri bulmuştur. O kadar saçma sapan şeylerden bahsettik konuştuk ki şimdi sorsanız 'neydi acaba' diye düşünebilirim bir süre :) Ama en çok da doğum günü hediyelerimden bahsettik sanırım :D Hediye alınırken ihtiyaç duyulan eksik olanın alınması taraftarıyım. Hiç kullanmayacağım veya hiç sevmeyeceğim bir hediye yerine ihtiyacım olanın alınması beni daha mutlu eder. Ve sanırım karşı tarafı da öyle. İşin süprizi kalmıyor ama verilen hediyenin kullanılacağını ve mutlu ettiğini bilmek daha iyi bence. Acaba beğendi mi sevdi mi sorularından daha iyi olduğu kesin. 

İşte bu sohbetlerimizde LaFea'ya doğum günüm için istediklerimi söylemiştim. O da sağ olsun beni hiç kırmadan almış hepsini :)) Hatta hastanede canım çok fena kısır çekmişti. Koca bir kap yapıp getirmiş sağ olsun. Nefsim köreldi şahane oldu valla ♥ İşte bunlar LaFea'mın hediyeleri ^^ Şapka, şal ve eldiven takımı ile yeni cüzdanımla tanışın :)



LaFea hastaneye yanıma gelirken Pudra Tozu'nun hediyelerini de getirdi. Canım kargoyla ona göndermiş. En çok almak istediğim kitapları romanları almış bana canımcım. Hemen okumaya başladım tabi. Eee bildiğiniz gibi ben büyük bir historical romans fanıyım. Pudra Tozunuda bu dipsiz ama çok zevkli kuyuya çekmenin haklı gururunu yaşıyorum :D Canım kitaplar için çok teşekkürler. Ve güzel iltifatın için de ^^  Kitaplığımın yeni cicileriyle tanışın :)



Uzaklardan taaa Ankara'dan hediyem var. Canım dostum Mavi her sene olduğu gibi beni bu senede mahçup etti. Beni Ankara'larda el üstünde ağırlayıp başının üzerinde taç etti ♥ Ankara postu yazamadığım için üzgünüm. Biliyorsun işte :/ Ama Mavi bu hediye isteme işinin tamamen dışında kalıyor. Kendisi tamamen süpriz yapma aşığı :D Birbirinden harika hediyeler için sonsuz teşekkürler canım :) Rüzgar gibi geçti ajandamı kullanmaya nasıl kıyacağım hiç bilmiyorum. Bakışıp aşk yaşıyoruz şimdilik :D İşte Mavi'nin gönlünden kopan hediyelerimle tanışın ^^



Arkadaşım Doğu Denizi bu sene aramıza yeni katıldı. Ama arayı kapatmakta bize daha doğrusu bana adapte olmakta hiç zorlanmadı :D Beni arayıp sorunca ne alıyım sana diye saat deyiverdim :) Son saatim 2 yıl önce beni terk etti. İçime sinen güzel bir zaman arkadaşı bulamadım kendime. Ama Doğu Denizi bana o kadar güzel bir saat almış ki bayıldım!! En kısa zamanda kol ayarı yaptırıp bileğime takacağım. Erva canım çok çok teşekkür ederim ^^ İşte bu da yeni zaman arkadaşım :))



Aslında gösterişi sevmem, tamam o zaman şöyle diyelim pek sevmem :D Şimdi bu yukarıda gördüğünüz hediyelerin hepsi ama hepsi benim için değer biçilemez. Ama hediyelerden çok taşıdıkları anlamlar, dostluklar, duygular benim için önemli. Hediyelerime baktıkça insanların yüreğinde güzel bir yer edindiğimi ve bu yer için, bana verdikleri değer için dostlarıma bir kez daha buradan teşekkür ediyorum. 

Zaman geçer her dert, her sıkıntı, her insan unutulur. Umarım yıllar sonra bile anılarınızda hatıralarınızda 'aaa şu gamzeli kız' diye kalırım. Kötü özelliklerimi, çok ve hızlı konuşmamı, narsistliğimi falan hatırlamayın sakın!! :))) Daha çok güzel anının, hatıranın olacağı nice uzun seneler dostlarla birlikte geçer dilerim. 

Sevgiler... Gamze dolusu...

8 yorum:

  1. Öhöm... 21 Aralık en uzun gece, unutulmaz bir günde doğmuşsun. Farkın buradan belli :P Öncelikle çok çok çok geçmiş olsun canım. Allah bir daha yaşatmasın. Bunu unutturacak başka dertlerde vermesin. Sağlık herşeyin başı sağlık. Senin kadar güçlü ve pozitif olmayı herkes başaramaz. Kısıra gelince, hastane yaşamına çok yakın olmadığımdan bu 'paylaşma' halini sevmedim. Sana kadardı o kısır ha ha ha :)Hediyelerini beğenmene sevindim. Özellikle saatin çok şık. Ben seni çok konuşan kız olarak hatırlasam olmaz mı? :) İleride çoluk çocuğa karışırsak şöyle derim 'Sevda Teyzeniz eskiden çok konuşurdu, evet hayal edin ve halinize şükredin' diye ha ha ha :D Gamze olayını lehine kullanman dikkatimden kaçmadı. Gamzesiz olsan da şirin olurdun sen hiç merak etme :) Yeni yaşında bir dük, olmazsa kont o da olmadı bir lord ile karşılaşmanı diliyorum. Hayal bile olsa güzel. :)) Tarihi romanları seven her genç kıza bir Royce kampanyası da iyi bir fikir. Öperim dahası mıncırırım seni :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canı.Rabbim bu günleri tekrar yaşatmasın inşallah.Hastane ortamları öyle.hala görüştüğüm hasta yakınları var mesela.bir şekilde yakınlık kuruyor insan :) Sen beni başka tabirlerle de hatırlarsın ama gevezeye de razıyım ben hehehe Dük,kont,lord olayına gelince hepsine toptan kocaman bir AMİN diyorum :D rabbim kaderimize hayırlısını yazsın :)

      Sil
  2. çok geçmiş olsun benim babamda hafta başında taburcu oldu...
    ne hissettiğini ne yaşadığını çok taze duygularla anlıyorum.
    hastaneye yatmadan önce çok derdim vardı kendimce:(
    sonra babam hastalanınca aslında hiç bir derdim yokmuş.
    en önemli şey sağlıkmış...
    Allah annene de acil şifalar versin..umarım hiç yaşamamış gibi atlatırsınız herşeyi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da çok geçmiş olsun canım. Hastalık, hastaneler çok zor. Hele ki hasta olan çok yakınınsa dada da zor. Rabbim sevdiklerimizin acılarını yaşatmasın bize. Hayatta en önemli şey sağlık. O yüzden diğer tüm dertler sıkıntılar aslında bizim gözümüzde büyüttüğümüz kadarlar. Amin canım inşallah kısa zamanda iyileşir hem annem hem de senin baban.

      Sil
  3. La Fea'nın hediyeleri çok şık amaaaa. ^^' Sana nasıl yakışır o beyazlar. Güle güle kullan bebeğim. Bi türlü cüzdan beğenemeyen biri olarak cüzdanına da bayıldım. Benimki de onun daha sporu gibi.
    Her birini mutlu günlerde eskit. Benim hediyeler de böyle pek çekici durdu. =D Elimden geldiğince zevkinize uygun şeyler beğenmeye çalışıyorum. Başarabiliyorsam ne mutlu. Angaralardan elimden bu kadarı geliyor. ='( Bi gün pastanızı yiyeceğim ama. Dert ettim. =D

    Son dönem senin adına zor geçiyor ama arkadaşlarına bakınca ne kadar da şanslısın. Benden bahsetmiyorum tabi ki. =D Hastanede de olsan,uzun zamandır hiçbiri ile görüşemiyor da olsan her zaman yanında olan bir sürü insan var. Bu da tabi ki yine seni mükemmel biri yapıyor. =D =D

    Bir an önce her bir derdinden kurtulup hiçbir zaman kopmadığın sahalara son hız dönersin umarım. Bu yaşın da bu yıl da bol bol sağlık versin size.

    Öptüm gamzelerinden. ^^'

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ben hediye seçerken çok zorlanırım. Sen bence bu konuda çok başarılısın. Hep hoşuma giden hep beğendiğim şeyler seçiyorsun^^ Valla bu sene pasta bende yemedim. Ama sen istanbula gelince sözüm olsun mutlaka pasta kesip yiyelim :D

      Evet söylediğin gibi bu açıdan kendimi şanslı hissediyorum. Beni seven ve destekleyen arkadaşlarımın olması beni çok mutlu ediyor. Sanırım bu dediğin gibi karşılıklı birşey. Rabbimin izniyle en kısa zamanda tüm mükemmelliyetimle sahalara geri döneceğim inşallah :)))

      Kocaman bir amin diyorum ve seni de ayrıca kocamaaaann öpüyorum..

      Sil
  4. Allahın izniyle daha güzel günler sizlerle olacak anım. Allah annene sizin gibi hayırlı evlat nasip etmiş bizler sadece dua etmekle uzaktan seyirci kaldık:( keşke yakında olup bir parça da destek olabilseydik. Ahhh o romanlara senin sayende başladım ve tiryakisiyim bırakamıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım. Rabbim kaderimize güzel mutlu sağlıklı günler yazsın inşallah. Merak etme yanımda olupta işe yaramayan çok insan var. Değerinizin farkındayım ben. Romanlara gelince 'seviyorum' demek fazlasıyla yeterli bence. Türünü sevenlere güzel bir hayal dünyası ve mutluluk veriyor ;))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...