11 Mart 2010 Perşembe

13 Mart Seoul deyiz..



Gönül isterdi ki yazımın başlığı gerçek anlamını anlatsın. Ancaak maalesef biz bu hafta sonu Sultanahmet'teki mekanımız Seoul Restorant'ta blogcu arkadaşlarla Kore yemekleri yemeye gidiyoruz. Nasıl acaba nasıl gelecem gibi sorularınız varsa;


Gelmek isteyenlere tek şartımız Kore yemeklerini sevmeleri yada en azından yemek istemeleri. Olmadı damak tadınıza hitap etmezse hani o dramalarda hep gördüğümüz Ramenleri höpürdeterek yiyeceğiz. Benim tabirimle Permalı Makarna yiyeceğiz :D

Cumartesi görüşmek üzere... :)

6 yorum:

  1. ayyy bende çok heyecanlıyım hem benım gibi kore severlerle buluşacağım hemde kore yemekleri yemeğe çalışacağım ki acayip yemek seçen bir insanım bilmiyommmmmm :PP

    YanıtlaSil
  2. Merak etme Tuğba cım tadı ilk başta değişik gelsede lezizliği konusunda garanti verebilirim. Canım arkadaşım Lafea da bu konuda bana sık sık veryansın etsede benim güzel hatırıma Kore yemeklerini denemeye razı oluyor :)

    YanıtlaSil
  3. beni gerçek Seule giderken çağırın xD

    YanıtlaSil
  4. :D Tabii tabiii merak etme kesin çağırırım havaalanına uğurlamaya :)

    YanıtlaSil
  5. =P benim gibi yiyemezsiniz ramenleri xD
    neyse tamam yaaa
    herkese selam hıh xD

    YanıtlaSil
  6. Oyyy oyyy yesinler.. Kıyamam :) Tamam söz sana özel foto çekimleri yapacağım ;)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...