19 Mart 2010 Cuma

Korea-Fans 3. Yıl Özel…

Evet Kore 'Sevda'mı bilmeyen yoktur. Uzun zamandır belkide ilk zamanlarından beri üyesi olduğum Türkiye'de Kore hakkında en geniş paylaşım ortamına, en fazla katılımcıya sahip Korea-Fans ocak ayında kuruluşunun 3. yılı şerefine eski üyeleriyle söyleşi yaptı.

Üyeler arasında beni çok seven ve çok da sevdiğim değerli arkadaşım ji-lee benden bu söyleşide yer almamı rica etti. Önce şaşırsam da -ki bunun sebebi uzun zamandır üye olmama rağmen mesaj sayımın 100 lü sayılarda çırpınmasıdır- :D Ancak ji-lee' yi kırmak istediğim son şey olduğundan bu şeker insanın isteğini geri çevirmedim ve uzun zamandır severek takip ettiğim Korea-Fans Özel Sayısı için bir söyleşi verdim.

Bu arada sevgili ji-lee Gong Yoo sevgimi en iyi bilenlerden biridir. Bu sebeple röportajımın arka plan resmini en sevdiğim ve özlediğim insanın resmiyle süslemiş :) Buradan bir kez daha teşekkürler Mummy sever insan ;)
Konuya Korea-Fans sitesinde bakmak isteyenler Dong-Yul/28 Ocak 2010/Özel Sayı başlığına bakabilirler. ;)


Hakkımda daha çok şey öğrenmek isteyenler okumak için resimlere tıklatıveriniz :D



6 yorum:

  1. ya ben siteyi takip etmiyorum ne zamandır
    bilsem çiziktirirdim bişeyler xD

    YanıtlaSil
  2. Mavicim sorun değil istediğin şeyleri burada çiziktirebilirsin :D Gerçekten Korea Fans yönetimi eski toprak üyelerini güzel bir jest yaptı ;)

    YanıtlaSil
  3. beni görürler o zaman xD
    ben şey sorucaktım
    sitede bulamadım bunu
    yorum yapıcam orayada
    sana olan aşkımı bağırıcam ^^'

    YanıtlaSil
  4. eheuheueheueheue canımsın link vermemişmiyim. Dur hem yukarıya ekleyeyim hemde burada vereyim canımın içi ;)

    http://www.korea-fans.com/forum/dong-yul-28-ocak-2010-ozel-sayi-t-29979.html

    YanıtlaSil
  5. Ben de görmeyenlerdenim. Hatta sen güncelleme yapmıyorsun diye bir süredir de uğramadım bloğuna. Şaşırttın beni beybi :)) Tebrik ederim canımın içi çok güzel bir söyleşi olmuş. Gong YOO lu nice yıllar diyelim o zaman :)

    YanıtlaSil
  6. Ehuehuehe ünlü olmak işte kahretsin :D Güncelleme yapamamamın sebebini bilen biliyor. 'Özrüm' kabahatimi ezer geçer ;) Söyleşi kısa oldu ama ben söylemek istediği söyledim. Mesajımı ilettim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...