7 Temmuz 2011 Perşembe

Gong Yoo's Birthday Project 2011



Aslı'nın blogunda görünce çok heyecanlandım. Hemen haritada ekledim. kendimi. Tüm Gong Yoo sever arkadaşlardan, kore camiasına gönül verenlerden destek bekliyoruz. Ne dersiniz gerçek olur mu? 

Proje Açıklaması (İngilizce) : Gong Yoo's Birthday Project 2011 

Haritanın Sayfası : UMapper 

Projeye Katılım:  Harita linkini tıklayınca açılan haritada “edit map”i  tıklayın. İstanbul’u bulup pembe balon ekleyin. Notunuzu yazın… “submit” edin… sonra da “save” edin ;)  işte bu kadar ;)   kayıt vs. gerekmiyor  ;)

önemli not: haritada etiketleme yaptıktan sonra sağ üstte “exit editor” var… ona tıklayıp çıkın… yoksa siliyor balonu… 

Aslı bu yazısında çok güzel açıklamıştı. Ben de oradan alıntıladım.  Balon ekleme sayısı sınırsız sanırım. Ben şimdiden iki tane ekledim bile ^^

3 yorum:

  1. Ben sana söylemedimmi? Benekled.mnot bile bıraktım :D Aslı geç kalmış muha ha ha ha :D Kardeşin notwbooktN YAZIYORUm gizlice. Yarın döneceğim:) Bunu da kaçırmadım ya ha ha ha ha :)

    YanıtlaSil
  2. Bunu yorumdan saymıyorum canım. Yorumun gizli olduğu çok belli zaten. Baksana harflerin bile eli ayağına dolaşmış eeuheuheuheue Yarın dah iyi bir yorum bekliyorum :) :) ;)

    YanıtlaSil
  3. Bilgisayarımı çöpe atacağım parama yazık :)) Geldim bebeğim geç oldu ama güç olmadı :P Ben bunu yayınlandığı günden beri biliyordum. Hatta ilk balonu ben bıraktım ama silinmiş :( Opppaaaaaa Saranhadaaaaaaaa :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...