22 Kasım 2009 Pazar

Gong Yoo’ya Mektup Göndermek ve Hayallerin Gerçekleşmesi


Evet arkadaşlar iyi-kötü niyayet Türkiye'de ilk defa gerçekleşen Uzak Doğulu bir sanatçıya fanları arasında mektup gönderme projesi başlatan ve bunu sona erdirme başarısını gösteren kişiler olarak Lafea ve ben Miss_Nefertiti yaptığımız işle sonsuz gurur duyuyoruz.

Yaşanan aksilikler olsun, beklenmeyen kayıplar olsun, istenmeyen atışmalar-tartışmalar olsun, gereksiz gerginlikler olsun, Lafea ve benim bu proje boyunca yaşadığımız ardı arkası kesilmeyen aksilikler olsun bizi yolumuzdan çevirecek her şey olmasına rağmen yüreğimizden azıcık bile Gong sevgisi azalmadı. Size en başında da dediğimiz gibi sizlerden hiçbirşey talep etmedik biz bu preje boyunca. Çünkü biz gücümüzü sadece ve sadece Gong Yoo sevgimizden aldık.

Bu projenin ilk başında bu kadar değişik duygular hissedeceğimi hiç düşünmezdim. Çok ama çok değerli bir dost kazandım bu projede. Bu proje sayesinde bende Lafea'da hayatlarımızda ilk kez bir Kore lokantasına gidip o çok sevdiğimiz kültüre ait bir şeyleri tattık. Yetmedi projemizi duyurma konusunda bizlerden desteğini esirgemeyen Sinemasia ekibi ile buluştuk kaynaştık çok çok değerli insanlarla tanıştık.

Nihayetinde sizin anlayacağınız değerli Gong Yoo severler o çok uzak diyarlarda yaşayan o güzel insan burada yani Türkiye'mde benim ve Lafea'nın hayatında birçok değişikliğe ve yeniliğe sebep oldu.

Ve tabii ki özür dilememiz gereken arkadaşlar. Üzgünüz, Üzgünüz ve Üzgünüz. Yaşanan gecikmelerin tamamı elimizde olmayan sebeplerden gerçekleşti. Fazla söze gerek yok sanırım Lafea gereken herşeyi açıklamış. Bize düşen sadece Gong Yoo sevgisini içinde barındıran o güzel kalbinizin bizi affetmesini istemek. Ve dilemek.

Kargomuzun adım adım takibini yapıyoruz. Ben şu satırları yazarken değerli paketimizin PTS kargonun Atatürk Havalimanı aktarma merkezine ulaştığını görebiliyorum. An ve an gelişmeleri takip ediyoruz ve edeceğiz. Ve tüm detaylarıda hak ettiğiniz gibi sizlerle paylaşacağız.

Bu projeye gerçekten çok ama çok emek verdik. Belki de bu sebeple fazlasıyla kendimize ait hissediyoruz Gong Yoo' u. Ancak ben her zaman şunu söylerim ve savunurum 'Sevgide Bencil Olmamalı İnsan'. İste bu sebeple tek başıma mektup gönderme düşüncesinden BİZ olma yolunu seçtim. İstedimki herkes ulaştırsın yüreğinde hissettiklerini. Herkes sevsin biricik Yoo'muzu herkes tanısın herkes hayran kalsın istedim.

Yüreğinizdeki Gong Yoo sevgisi hiç azalmasın sevgili dostlar. Dilerim ki bu güzel proje güzel bir sona bağlanır. Yüreğinizin sözlerine kalem olan bu güzel mektuplar sahibine ulaşır dilerim. Ve son söz...

THE END derken hiç pişmanlık, hayal kırıklığı ve üzüntü yok içimde. Bir kez daha anladım ki hayallerinin peşinde koşmayınca insan hiçbirşey elde edemiyor sonunda. Biz kendi sonumuza geldiğimizde elimizde hayallerimize ait somut bir kanıt tutuyoruz şu anda. Hayellerinizi somutlaştırın, gerçekleştirin ve ne olursa olsun hayallerinizden vazgeçmeyin.

Sevgiler.

Miss_Nefertiti

3 yorum:

  1. Arkadaşım bu projenin en büyük getirisi seninle tanışmak oldu. Güzel bir iş çıkardık beraber. Umarım Gong Yoo da anlar bize bir haber verir. Yüreğine sağlık ne diyeyim :)

    YanıtlaSil
  2. ellerinize kollarınıza sağlık
    emeklerinize de tabi ki
    her blogda her yerde şükranlarımı sunuyorum xD
    iyi ki varsınız

    YanıtlaSil
  3. @ Lafea

    Canımcım evet sana aynen katılıyorum. Bu projenin bize kattığı en güzel şey harika insanlarla tanışmamızdır. Gong kıymetini anlar mı bilemeyeceğim ama ben anladım :)

    @ mavicim

    Canımcım en başından en sonuna hatta şimdi bile yanımızda olduğun için biz de aynı şekilde sana teşekkür ediyoruz. Eminim ki İstanbul'da olsaydın çok daha fazla şey yapardın. :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...