12 Haziran 2016 Pazar

Güz Fırtınası-Rita Hunter ~ İmzalı Kitap

Rita Hunter'ı daha yazar olarak kitapları çıkmadan öncesinden tanırım. 2010-2011 yıllarında Facebook sayfasında yayınlamış olduğu Yağmurla Gelen hikayesi vardı. Allahım nasıl heyecanla bekler, yayınlansın diye ekrana kilitlenirdim. Bilgisayarımda hikayenin pdf versiyonu hali var. Hala arada açar okurum. Benim en sevdiklerimden desem ^^

Kitaplığımda da Rita Hunter kitapları var. Ancak ilk kez geçtiğimiz hafta yazar Zeynep Avcı Ataş ile ilk kez tanışma ve kitapları hakkında düşüncelerimi kendisine aktarma fırsatını buldum. Ne kadar mutlu olduğumu, hatta havalara uçtuğumu söylememe gerek var mı?

İmzalı kitabımı da kaptım. Kitabı henüz okuyorum bitirmedim.. Ama yani Rita Hunter diyorum... tarihi aşk romanı diyorum.. Lütfen ♥

Kitabın kapağına, seçilmiş olan modele bayıldım! Çok başarılı bir kapak çalışması olmuş. Yabancı yayınlarının çıkan kitaplarında kapak tasarımlarına gösterdikleri özeni çok seviyorum. Ben kitabımı okumaya kaçıyorum...

Sevgiler






3 yorum:

  1. Rita Hunter'in bir kitabını sipariş listeme eklemiştim sonra ne olduysa iptal ettim. Çok güzel anlatmışsın canım, bir dahaki aya ekleyeyim, merak ettim. Ayrıca blogunun izleyiciler bölümünü ararken annenin gittiği günü saydığını görünce çok hüzünlendim. Mekanı cennet olsun. Sevgiler Nefertiti hatun. Sen de bloguma gelsene, özlerim ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitabı okumanı tavsiye ederim. Bütün Rita kitapları gibi bu da harikaydı. Kurgusu ve karakterlerini çok beğendim. Bayıldım!

      Evet annemi kaybedeli neredeyse 3 yıl oldu. 26 Temmuz olmak üzere. O günler hep eksi olarak sayıyorum ben. Ona kavuşmak için yaşadığım günler. Güzel duan için teşekkürler.

      Blogunu ziyaret ettim. Oldukça başarılısın. İade-i yoruma kaçıyorum ben ^^ Sevgiler

      Sil
  2. Blogunuzu beğendim ve takibe aldım.Zaman ayırmak isterseniz,sizi ve bu yorumu görecek olan herkesi blogumu takip etmeye davet ediyorum.Sağlıcakla Kalın.

    https://hepfragmanizle.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...